• 01-10-2020, 15:00:46
    #1
    Methabalar r10 uzerinden yaptigim islerde iletisim adina kullandigim adresim
    live:.cid.d26859b10b2f8596 nolu hesaptir.

    Eski hesaplarima erisimim bulunmuyor. Eski hesaplarim uzerinden adima gelen hic bir mesaja itibar etmeyiniz. Is icin kullandigim bir cep numaram bulunmuyor. Eski numara uzerinden kurulan iletisimlere itibar etmeyiniz hatta engelleyiniz.

    Soz konusu hesaplar bende degil ve hesaplari elinde bulunduran kisi adima mesaj atarak beni itibarsizlastirma ve is almami engelleme amaci tasiyor. Bunu da basariyor. Suan kiskanclik ve sevgi adi altinda ekonomik siddete maruz kaliyorum detay bilgi paylasimi saglamak istemiyorum. Soyleyebilecegim tek sey su ben sadece yazi yazarak para kazanmak gayesindeyim baska bir alternatifim yok ve farkli bir amac tasimiyorum.

    Bu surecte soz konusu hesaplardan adima yapilmis herhangi bir olumsuz iletisim soz konusu olduysa taraflardan ozur diliyorum. Bu iletisim tarafimca kurulmadi. Bundan sonra o hesaplardan kurulacak iletisimin sorumlulugu bana ait degildir dedigim gibi hesaplar ben de degil ve hesaplari elinde bulunduran kisi bana karsi kotu niyetli bir tutum sergiliyor.

    Tek ricam gelecek mesajlara ya da aramalara itibar etmemeniz. O hesaplari engellemeniz postun basinda belirttigim gibi kullandigim tek bir iletisim adresim mevcut o da paylastigim skype hesabimdir.

    Eski is ortaklarimin iletisim bilgilerine ulasamiyorum. Bu postun altina yorum yaparak ustte kalmasini ve daha cok kisinin gormesini saglarsaniz cok memnun olurum. Ben kimseyle iletisim kuramiyorum. Tesekkur ediyorum.
  • 01-10-2020, 15:05:00
    #2
    Geçmiş olsun
    Durumu moderatörlere anlatarak adınıza açılmış hesapları kapatabilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 01-10-2020, 15:05:06
    #3
    Kolaylıklar dilerim.
  • 01-10-2020, 15:07:21
    #4
    Platin üye

    bunu hala kullanıyomusunuz
  • 01-10-2020, 15:15:41
    #5
    Wp ve skype hesabi var burdaki hesapla ilgili adminlerle iletisime gectim sonrasinda yine beter seyler oldu kendisinden de ozur diluyorum eski hesap saniyorum arif hocam onu kullanmiyorum
    live:.cid.d26859b10b2f8596 bu hesabim var
  • 01-10-2020, 15:22:05
    #6
    Her zaman ticarette r10 dan teyit mesajı almasını herkese diyorum. Geçmiş olsun post up👍
  • 01-10-2020, 15:29:23
    #7
    Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman ticarette r10 dan teyit mesajı almasını herkese diyorum. Geçmiş olsun post up👍
    Ticaret onayindan ziyade ticaret yaptigim kisilere ahlakdisi mesajlar atti ve karsi tarafla yaptigim is sona erdi amac dolandirmak filan degil yani ben is almayayim ben kimseyle muhattap olmayayim dert bu iyi dileginiz icin tesekkur ederim hocam
  • 01-10-2020, 16:02:30
    #8
    GizemYildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret onayindan ziyade ticaret yaptigim kisilere ahlakdisi mesajlar atti ve karsi tarafla yaptigim is sona erdi amac dolandirmak filan degil yani ben is almayayim ben kimseyle muhattap olmayayim dert bu iyi dileginiz icin tesekkur ederim hocam
    Terbiyesizlik, kedi misali. İş yaptığınız kişiler sizin iş ve karakterinizi bildikten sonra sorun yoktur. Ki burda gerekli açıklamayı yapmışsınız, tekrardan geçmiş olsun
  • 01-10-2020, 17:26:49
    #9
    GizemYildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Methabalar r10 uzerinden yaptigim islerde iletisim adina kullandigim adresim
    live:.cid.d26859b10b2f8596 nolu hesaptir.

    Eski hesaplarima erisimim bulunmuyor. Eski hesaplarim uzerinden adima gelen hic bir mesaja itibar etmeyiniz. Is icin kullandigim bir cep numaram bulunmuyor. Eski numara uzerinden kurulan iletisimlere itibar etmeyiniz hatta engelleyiniz.

    Soz konusu hesaplar bende degil ve hesaplari elinde bulunduran kisi adima mesaj atarak beni itibarsizlastirma ve is almami engelleme amaci tasiyor. Bunu da basariyor. Suan kiskanclik ve sevgi adi altinda ekonomik siddete maruz kaliyorum detay bilgi paylasimi saglamak istemiyorum. Soyleyebilecegim tek sey su ben sadece yazi yazarak para kazanmak gayesindeyim baska bir alternatifim yok ve farkli bir amac tasimiyorum.

    Bu surecte soz konusu hesaplardan adima yapilmis herhangi bir olumsuz iletisim soz konusu olduysa taraflardan ozur diliyorum. Bu iletisim tarafimca kurulmadi. Bundan sonra o hesaplardan kurulacak iletisimin sorumlulugu bana ait degildir dedigim gibi hesaplar ben de degil ve hesaplari elinde bulunduran kisi bana karsi kotu niyetli bir tutum sergiliyor.

    Tek ricam gelecek mesajlara ya da aramalara itibar etmemeniz. O hesaplari engellemeniz postun basinda belirttigim gibi kullandigim tek bir iletisim adresim mevcut o da paylastigim skype hesabimdir.

    Eski is ortaklarimin iletisim bilgilerine ulasamiyorum. Bu postun altina yorum yaparak ustte kalmasini ve daha cok kisinin gormesini saglarsaniz cok memnun olurum. Ben kimseyle iletisim kuramiyorum. Tesekkur ediyorum.
    Bakın her kimsiniz bilmiyorum, burda ticaretini biri baltiliyor dediniz bende geçmiş olsun dedim yapılan terbiyesizlikdir dedim.

    Özelden bir numara arıyor m.c. adında biri ne ailem kaldı ne tehdit kaldı neymiş size yürüyormuş um. Pazartesi günü savcılığa verilecektir. @Coskun;