• 01-10-2020, 17:47:27
    #10
    Administrator
    Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın her kimsiniz bilmiyorum, burda ticaretini biri baltiliyor dediniz bende geçmiş olsun dedim yapılan terbiyesizlikdir dedim.

    Özelden bir numara arıyor m.c. adında biri ne ailem kaldı ne tehdit kaldı neymiş size yürüyormuş um. Pazartesi günü savcılığa verilecektir. @Coskun;
    Beni neden etiketlediniz onu anlamadm
  • 01-10-2020, 17:51:00
    #11
    GizemYildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret onayindan ziyade ticaret yaptigim kisilere ahlakdisi mesajlar atti ve karsi tarafla yaptigim is sona erdi amac dolandirmak filan degil yani ben is almayayim ben kimseyle muhattap olmayayim dert bu iyi dileginiz icin tesekkur ederim hocam
    buna kıskançlık deniyor.

    mesaj up .