Ticaret onayindan ziyade ticaret yaptigim kisilere ahlakdisi mesajlar atti ve karsi tarafla yaptigim is sona erdi amac dolandirmak filan degil yani ben is almayayim ben kimseyle muhattap olmayayim dert bu iyi dileginiz icin tesekkur ederim hocam
Terbiyesizlik, kedi misali. İş yaptığınız kişiler sizin iş ve karakterinizi bildikten sonra sorun yoktur. Ki burda gerekli açıklamayı yapmışsınız, tekrardan geçmiş olsun