Onebenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman ticarette r10 dan teyit mesajı almasını herkese diyorum. Geçmiş olsun post up👍
Ticaret onayindan ziyade ticaret yaptigim kisilere ahlakdisi mesajlar atti ve karsi tarafla yaptigim is sona erdi amac dolandirmak filan degil yani ben is almayayim ben kimseyle muhattap olmayayim dert bu iyi dileginiz icin tesekkur ederim hocam