OlbaBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şahıs İşletmesi açarken nelerle karşılaştım?
25
●811
- 26-09-2020, 09:07:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.100-TL ' ye defter tutuyorsa ben bizim mali müşavirlik bürosunun da defterini ona vereyim.

Odanın belirlediği tarifeden ve makbuz kesme zorunluluğundan haberi yok sanırım.
Ucuz etin yahnisi misali olmaz ileride umarım
Şirketiniz hayırlı olsun hayırlı kazançlar - 26-09-2020, 10:48:36İş yeri açmak aslında devletle ortak bir iş kurmak gibidir. Fakat parayı ortaya siz koyarsınız devlet ortaya sermaye koymaz.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmaya başlarsınız kar ettiğinizde şirket ortağınız devlet kar payını alır. Ha kar etmeseniz de yine bir miktar para ister, ödememe gibi bir şansınız yoktur.
Son olarak 40-50 liraya defter tutan muhasebeciden kaçın, başınıza çok büyük işler açar. Tanıdık ayağı falan geçin o işleri, bu işlerde tanıdık akraba eş dost işi sıkıntılıdır profesyonellik ve ciddiyet gerekir bir beyannamenizi unutursa başınız ağrır. - 26-09-2020, 17:56:34Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki örneğin 200 TL defter tutan muhasebeci iyimidir - 26-09-2020, 18:17:25Üyeliği durdurulduBenim 40TL ye anlaştığım muhasebeciyi kötülemişler fakat daha öncesinde yapmış olduğum bazı şeylerden dolayı bu fiyatta anlaştık, bulunduğum bölgenin en iyisidir kendisi.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2020, 18:18:33Dogac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık mı veriyorsunuz o parayı
