• 26-09-2020, 06:38:15
    #10
    OlbaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs firmasını kapatırken her hangi bir ücret ödemiyorsunuz.
    Ama devlet senin kazancının faturalandırdığın her şeyin %30 %40'ını bir şekilde alıyor stopaj gelir vergisi vs vs

    Rica etsem muhasebecinize sorarmısınız sanırım sizde E-fatura mükellefisiniz sanırım, muhasebeciniz 100 TL'ye bizimkinide tutarsa yıllık peşin ödeyebilirim parasını. Aylık maks 10 fatura kesilmekte ve haricinde ön muhasebeyi yapıyoruz biz e-fatura mükellefiyiz. Parasut.com'da tutuyoruz giderleri.

    Hayırlı olsun
    Pm atıldı
  • 26-09-2020, 08:41:48
    #11
    Konuyu takipteyim
  • 26-09-2020, 09:03:11
    #12
    bence açmayın

    olduğu gibi kazanç vergilere gidiyor..
  • 26-09-2020, 09:07:41
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100-TL ' ye defter tutuyorsa ben bizim mali müşavirlik bürosunun da defterini ona vereyim.

    Odanın belirlediği tarifeden ve makbuz kesme zorunluluğundan haberi yok sanırım.

    Ucuz etin yahnisi misali olmaz ileride umarım

    Şirketiniz hayırlı olsun hayırlı kazançlar
  • 26-09-2020, 10:48:36
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş yeri açınca para kapatınca para her şeye para
    İş yeri açmak aslında devletle ortak bir iş kurmak gibidir. Fakat parayı ortaya siz koyarsınız devlet ortaya sermaye koymaz.

    Çalışmaya başlarsınız kar ettiğinizde şirket ortağınız devlet kar payını alır. Ha kar etmeseniz de yine bir miktar para ister, ödememe gibi bir şansınız yoktur.

    Son olarak 40-50 liraya defter tutan muhasebeciden kaçın, başınıza çok büyük işler açar. Tanıdık ayağı falan geçin o işleri, bu işlerde tanıdık akraba eş dost işi sıkıntılıdır profesyonellik ve ciddiyet gerekir bir beyannamenizi unutursa başınız ağrır.
  • 26-09-2020, 11:29:07
    #15
    arkadaşlar bağkur ödenmez ise ne olur nasıl bir yaptırımı olur bilgisi olan varmı
  • 26-09-2020, 17:56:34
    #16
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş yeri açmak aslında devletle ortak bir iş kurmak gibidir. Fakat parayı ortaya siz koyarsınız devlet ortaya sermaye koymaz.

    Çalışmaya başlarsınız kar ettiğinizde şirket ortağınız devlet kar payını alır. Ha kar etmeseniz de yine bir miktar para ister, ödememe gibi bir şansınız yoktur.

    Son olarak 40-50 liraya defter tutan muhasebeciden kaçın, başınıza çok büyük işler açar. Tanıdık ayağı falan geçin o işleri, bu işlerde tanıdık akraba eş dost işi sıkıntılıdır profesyonellik ve ciddiyet gerekir bir beyannamenizi unutursa başınız ağrır.

    Peki örneğin 200 TL defter tutan muhasebeci iyimidir
  • 26-09-2020, 18:17:25
    #17
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki örneğin 200 TL defter tutan muhasebeci iyimidir
    Benim 40TL ye anlaştığım muhasebeciyi kötülemişler fakat daha öncesinde yapmış olduğum bazı şeylerden dolayı bu fiyatta anlaştık, bulunduğum bölgenin en iyisidir kendisi.
  • 26-09-2020, 18:18:33
    #18
    Dogac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 40TL ye anlaştığım muhasebeciyi kötülemişler fakat daha öncesinde yapmış olduğum bazı şeylerden dolayı bu fiyatta anlaştık, bulunduğum bölgenin en iyisidir kendisi.

    Aylık mı veriyorsunuz o parayı