DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şahıs İşletmesi açarken nelerle karşılaştım?
25
●811
- 26-09-2020, 20:27:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ne iş yapacaksınız onu anlamadımDogac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2020, 01:05:33Defter kaydi standart 650 tl sizin nasil 300 tl oluyor?
Bende acarken 650 tl +100 tl muhasebe ucreti verdim.
2 yıldır kafam rahat..
5 ay once muhasebe zamlandi 150 oldu seneye bir daha zam yaparsa birakir baska yere veririm dosyalari 😁
Bu rakamlarda ben actirdim,
Bir arkadaşa daha actiracaktik fakat baska tanidik muhasebeciye uğradık 2500 tl ücret çıkardı.. - 27-09-2020, 01:11:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eğer şahıs firması ise 2500-tl çok yüksek fiyat, aynı şekilde 150 tl de tarifenin çok altında bir muhasebe ücretiSlash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2020, 01:12:57Valla tanıdıkti şahıs adına açmıştı.SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ltd sti yoktu ama Faliyet inşaat üzerine göstermişti 😁 - 27-09-2020, 01:15:00valla iyi para vermiş. 2000 daha verse ben ltd.şti kurardım onaSlash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hayırlısı olsun - 27-09-2020, 01:19:44Çokta sorun değildi masrafini cikarip şirkete kapanış verdi sonradan 😁SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada 1 yil sonra bagkur silinir (konu sahibine sesleniyorum) 1 yil sonra kendini bir yerde sigortali çalışan göster aylik 950 tl kusur bagkur ödemesi ödemek zorunda kalırsin odemezsen borçlu gozukur devlet hastanesinden hizmet alamazsin alamadığın hizmetin birde borcunu ödersin.
