• 26-09-2020, 18:19:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık mı veriyorsunuz o parayı
    Aylık evet
  • 26-09-2020, 20:27:49
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dogac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık evet
    Ne iş yapacaksınız onu anlamadım
  • 27-09-2020, 01:05:33
    #21
    Defter kaydi standart 650 tl sizin nasil 300 tl oluyor?
    Bende acarken 650 tl +100 tl muhasebe ucreti verdim.
    2 yıldır kafam rahat..
    5 ay once muhasebe zamlandi 150 oldu seneye bir daha zam yaparsa birakir baska yere veririm dosyalari 😁

    Bu rakamlarda ben actirdim,

    Bir arkadaşa daha actiracaktik fakat baska tanidik muhasebeciye uğradık 2500 tl ücret çıkardı..
  • 27-09-2020, 01:11:37
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Defter kaydi standart 650 tl sizin nasil 300 tl oluyor?
    Bende acarken 650 tl +100 tl muhasebe ucreti verdim.
    2 yıldır kafam rahat..
    5 ay once muhasebe zamlandi 150 oldu seneye bir daha zam yaparsa birakir baska yere veririm dosyalari 😁

    Bu rakamlarda ben actirdim,

    Bir arkadaşa daha actiracaktik fakat baska tanidik muhasebeciye uğradık 2500 tl ücret çıkardı..
    Eğer şahıs firması ise 2500-tl çok yüksek fiyat, aynı şekilde 150 tl de tarifenin çok altında bir muhasebe ücreti
  • 27-09-2020, 01:12:57
    #23
    SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer şahıs firması ise 2500-tl çok yüksek fiyat, aynı şekilde 150 tl de tarifenin çok altında bir muhasebe ücreti
    Valla tanıdıkti şahıs adına açmıştı.

    Ltd sti yoktu ama Faliyet inşaat üzerine göstermişti 😁
  • 27-09-2020, 01:15:00
    #24
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla tanıdıkti şahıs adına açmıştı.

    Ltd sti yoktu ama Faliyet inşaat üzerine göstermişti 😁
    valla iyi para vermiş. 2000 daha verse ben ltd.şti kurardım ona

    Hayırlısı olsun
  • 27-09-2020, 01:19:44
    #25
    SmmmErhaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla iyi para vermiş. 2000 daha verse ben ltd.şti kurardım ona

    Hayırlısı olsun
    Çokta sorun değildi masrafini cikarip şirkete kapanış verdi sonradan 😁

    Bu arada 1 yil sonra bagkur silinir (konu sahibine sesleniyorum) 1 yil sonra kendini bir yerde sigortali çalışan göster aylik 950 tl kusur bagkur ödemesi ödemek zorunda kalırsin odemezsen borçlu gozukur devlet hastanesinden hizmet alamazsin alamadığın hizmetin birde borcunu ödersin.
  • 27-09-2020, 18:09:27
    #26
    Tahsilat makbuzunu nasıl kesiyorsunuz acaba?