Defter kaydi standart 650 tl sizin nasil 300 tl oluyor?
Bende acarken 650 tl +100 tl muhasebe ucreti verdim.
2 yıldır kafam rahat..
5 ay once muhasebe zamlandi 150 oldu seneye bir daha zam yaparsa birakir baska yere veririm dosyalari 😁
Bu rakamlarda ben actirdim,
Bir arkadaşa daha actiracaktik fakat baska tanidik muhasebeciye uğradık 2500 tl ücret çıkardı..
Eğer şahıs firması ise 2500-tl çok yüksek fiyat, aynı şekilde 150 tl de tarifenin çok altında bir muhasebe ücreti