DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yeri açınca para kapatınca para her şeye para
İş yeri açmak aslında devletle ortak bir iş kurmak gibidir. Fakat parayı ortaya siz koyarsınız devlet ortaya sermaye koymaz.

Çalışmaya başlarsınız kar ettiğinizde şirket ortağınız devlet kar payını alır. Ha kar etmeseniz de yine bir miktar para ister, ödememe gibi bir şansınız yoktur.

Son olarak 40-50 liraya defter tutan muhasebeciden kaçın, başınıza çok büyük işler açar. Tanıdık ayağı falan geçin o işleri, bu işlerde tanıdık akraba eş dost işi sıkıntılıdır profesyonellik ve ciddiyet gerekir bir beyannamenizi unutursa başınız ağrır.