100-TL ' ye defter tutuyorsa ben bizim mali müşavirlik bürosunun da defterini ona vereyim.

Odanın belirlediği tarifeden ve makbuz kesme zorunluluğundan haberi yok sanırım.

Ucuz etin yahnisi misali olmaz ileride umarım

Şirketiniz hayırlı olsun hayırlı kazançlar