• 24-09-2020, 12:37:30
    #1
    Kocaeli'de 18 yaşında pırlanta gibi bir genç intihar etti. Furkan Celep sosyal medyaya bıraktığı intihar notunda "Hassas kalpli diyebileceğiniz insanlardan biriyim. Daha iyi bir dünya için elimden geleni yaptım. Bir araba bir ev uğruna yıllarımı harcamak istemiyorum" dedi.

    Dolar :: 7,730
    Euro :: 8,967

    Allah rahmet eğlesin gençlerin bir çoğu bu psikolojide
  • 24-09-2020, 12:42:01
    #2
    Kurları koyacak kadar iğrençleşmenin manası yok.
    Bir can gidiyor ve sebebi psikolojik. İğrenç siyasetinizi birisinin can vermediği konuda yapın.
  • 24-09-2020, 12:42:42
    #3
    Allah rahmet eylesin.

    İşte şuan ki dünya ve şehir yaşamının getirdiği ağır yük altında insanlar eziliyor. Asgari ücret şuan 2 küsür. Bulunduğum mevkide ev fiyatları 600 binden başlıyor. Benimde düşündüğüm konu hep bu oldu. Ben ömür boyu çalışıp bir ev bir araba almak için hayatımı harcıyorum. Allah tüm gençlerimizin yardımcısı olsun. Bizim için hayat zordu artık çocuklarımız için daha zor.
  • 24-09-2020, 12:43:17
    #4
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurları koyacak kadar iğrençleşmenin manası yok.
    Bir can gidiyor ve sebebi psikolojik. İğrenç siyasetinizi birisinin can vermediği konuda yapın.

    Saçma saçma konuşma kardeşim. Alım gücümüz yok ürettiğimiz bişey yok işsizlik diz boyu sen gelmiş bana iğrençleşme diyorsun böyle giderse neler gelecek başımıza daha görürsün.
    Gelmiş burda duyar kasmaya çalışıyorsun bide Terbiyesizlik yapma.
  • 24-09-2020, 12:44:20
    #5
    İntihar olaylarinda pek uzuntu duymazdim ama bu arkadasa uzuldum, belkide kurtulmustur ne diyeyim.
  • 24-09-2020, 12:44:46
    #6












    • lionparsde
    • Golsime
    • byrm58
    lionparsde, Golsime ve byrm58 bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 24-09-2020, 12:46:37
    #7
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma saçma konuşma kardeşim. Alım gücümüz yok ürettiğimiz bişey yok işsizlik diz boyu sen gelmiş bana iğrençleşme diyorsun böyle giderse neler gelecek başımıza daha görürsün.
    Gelmiş burda duyar kasmaya çalışıyorsun bide Terbiyesizlik yapma.
    Duyarlı sizin gibi ahlaksızlar kasıyor. İntihar yoklukla varlıkla güzellikle çirkinlikle cinsiyetle dinle ırkla alakalı değildir. Bu güzel kardeşimize ailesi belki destek çıkmadı, belki arkadaşları dışladı, ama psikolojik olarak rahatsız belirli ve destekçisi olmadı. Ve bir hataya yenik düştü. Ve sizin gibi iğrenç kişiler bunu yine ekonomik sebeplere yıkıp bir canı iğrenç düşüncelerinize alet ediyor.
  • 24-09-2020, 12:46:46
    #8
    Dolar kuruyla bunu paylaÅŸ sonra millete terbiyesiz de.

    Terbiye farklı bir olay hocam sen bu işlere girme.
  • 24-09-2020, 12:47:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma saçma konuşma kardeşim. Alım gücümüz yok ürettiğimiz bişey yok işsizlik diz boyu sen gelmiş bana iğrençleşme diyorsun böyle giderse neler gelecek başımıza daha görürsün.
    Gelmiş burda duyar kasmaya çalışıyorsun bide Terbiyesizlik yapma.
    gençin yazdıgı yazı dolar yada euro ile ilgisi yok hocam.... Allah rahmet eylesin üzücü bir durum gerçekten