Saçma saçma konuşma kardeşim. Alım gücümüz yok ürettiğimiz bişey yok işsizlik diz boyu sen gelmiş bana iğrençleşme diyorsun böyle giderse neler gelecek başımıza daha görürsün.
Gelmiş burda duyar kasmaya çalışıyorsun bide Terbiyesizlik yapma.
gençin yazdıgı yazı dolar yada euro ile ilgisi yok hocam.... Allah rahmet eylesin üzücü bir durum gerçekten