Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma saçma konuşma kardeşim. Alım gücümüz yok ürettiğimiz bişey yok işsizlik diz boyu sen gelmiş bana iğrençleşme diyorsun böyle giderse neler gelecek başımıza daha görürsün.
Gelmiş burda duyar kasmaya çalışıyorsun bide Terbiyesizlik yapma.
Duyarlı sizin gibi ahlaksızlar kasıyor. İntihar yoklukla varlıkla güzellikle çirkinlikle cinsiyetle dinle ırkla alakalı değildir. Bu güzel kardeşimize ailesi belki destek çıkmadı, belki arkadaşları dışladı, ama psikolojik olarak rahatsız belirli ve destekçisi olmadı. Ve bir hataya yenik düştü. Ve sizin gibi iğrenç kişiler bunu yine ekonomik sebeplere yıkıp bir canı iğrenç düşüncelerinize alet ediyor.