lionparsde adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Bir araba bir ev uğruna yıllarımı harcamak istemiyorum"
17
●450
- 24-09-2020, 12:48:57Psikolojik sebepler ortaya nasıl çıkar peki? Durduk yere kim psikolojisini bozar? Okuduğunuzu anlayın da yorum yapınPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 12:54:27Zengin neden intihar eder ? Parasızlıktan mı ? Her parası olmayan intiharı mı düşündü ? Biz neden intihar etmedik ? Benim ailem zamanında yiyecek ekmeği yokken neden etmedi ? kaç tane intihar eden yakının var ? Gel sana bir tane anlatayım. Oda arkadaşım bunalıma girdi. Parası yoktu ama sorunu yoktu.ta ki bir bilgi ailesine gitti ve sevdiği değil köyünden bir kızla evlendirmek istediler. Sonuç intihar. Yani boş yapma banaLifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 12:54:33Sizi moderatöre havale ettim zaten Ahlaksızda sensin. Gözünüz ne zaman açılacak bilmiyorum. Kendi yağınızda kavrulmaya devam edin. Sebebi açıkça ortada. Gerçekler size bu kadar dokunuyor işte.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne ile alakası var hocam peki?lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatamıyoruz hocam işteLifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-09-2020, 12:55:31öncelikle arkadaşa allah rahmet eylesin, sevenlerine sabır versin. Paylaşan arkadaşın yazının içinden bir cümleyi çekip altına güncel kurları paylaşması bence de çok hoş olmamış. Bu olayın sebeplerinden biri ekonomi de olsa belli ki bir çok sebep daha var. Psikolojisi güçlü insanlara ihtiyacımız var. Sosyal olmaya, kimilerinin tabiriyle bize gaz verecek arkadaşlara ihtiyacımız var. Bazen her şey içinden çıkılmaz ve anlamsız gibi görünebilir ama bunun yolu ben gidiyorum demek değil. Mücadele etmek. Ev araba uğruna yıllar boyu çalışmak diye de adlandırabilirsiniz, ben bu hayatı tırnaklarımla kazıyarak buraya geldim de diyebilirsiniz. Ayrıca üzülerek görüyorum ki bir çok genç arkadaş saçma bir umutsuzluğa kapılıyor. Dünyayı sadece bu ülkenin döviz kurlarından ve yaşadıklarından ibaret zannediyor. İnanın dünyanın fazlaca bir kısmında burada yaşadıklarından çok daha kötü şartlar mevcut. Bu durum bizim ülkemizin şartlarının iyileştirilmesi gerektiğini örtemez ama koca dünya da bizden ve bizim ülkemizden ibaret değil. Bunu da unutmamak lazım. Saygılar herkese.
- 24-09-2020, 12:56:10Çok ama çok iğrenç bir inasnsınız. Yukarıda ölen insan hakkında böyle konuşmayın demişsiniz ama ölen insanın asıl arkasında konuşan sizsiniz. Ayrıca siz kimsiniz de benimle "senli benli" konuşuyorsunuz? Hadsiz kişilik! Blokluyorum hemen.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 12:57:11İstediğim yağda kavrulurum. İstediğin yere havale et.Ne yapacaksın insanları parası yok diye yada var diye ayrıştıracak mısın ? Neyse can gidiyor sen para düşünüyorsun kur düşünüyorsun.Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 12:57:24Cocuk 3 postta duygularını anlatmış. Ailesinde mutsuz işinde mutsuz kimse beni sevmiyor diyor, umudu kalmamış sosyal hayatı kötü gorunuyor.
Hep iyilik yaptim karsilik bulamadım diyor.
Bir genç intihar edecek kadar bunalmış çok üzücü... - 24-09-2020, 12:57:42Pissa araştırmasına göre okuduğunu anlama da Türkiye neden son sıralarda olduğunu bu yorumları görünce daha net ortaya çıkıyor....