Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi moderatöre havale ettim zaten Ahlaksızda sensin. Gözünüz ne zaman açılacak bilmiyorum. Kendi yağınızda kavrulmaya devam edin. Sebebi açıkça ortada. Gerçekler size bu kadar dokunuyor işte.



Ne ile alakası var hocam peki?



Anlatamıyoruz hocam işte
İstediğim yağda kavrulurum. İstediğin yere havale et.Ne yapacaksın insanları parası yok diye yada var diye ayrıştıracak mısın ? Neyse can gidiyor sen para düşünüyorsun kur düşünüyorsun.