öncelikle arkadaşa allah rahmet eylesin, sevenlerine sabır versin. Paylaşan arkadaşın yazının içinden bir cümleyi çekip altına güncel kurları paylaşması bence de çok hoş olmamış. Bu olayın sebeplerinden biri ekonomi de olsa belli ki bir çok sebep daha var. Psikolojisi güçlü insanlara ihtiyacımız var. Sosyal olmaya, kimilerinin tabiriyle bize gaz verecek arkadaşlara ihtiyacımız var. Bazen her şey içinden çıkılmaz ve anlamsız gibi görünebilir ama bunun yolu ben gidiyorum demek değil. Mücadele etmek. Ev araba uğruna yıllar boyu çalışmak diye de adlandırabilirsiniz, ben bu hayatı tırnaklarımla kazıyarak buraya geldim de diyebilirsiniz. Ayrıca üzülerek görüyorum ki bir çok genç arkadaş saçma bir umutsuzluğa kapılıyor. Dünyayı sadece bu ülkenin döviz kurlarından ve yaşadıklarından ibaret zannediyor. İnanın dünyanın fazlaca bir kısmında burada yaşadıklarından çok daha kötü şartlar mevcut. Bu durum bizim ülkemizin şartlarının iyileştirilmesi gerektiğini örtemez ama koca dünya da bizden ve bizim ülkemizden ibaret değil. Bunu da unutmamak lazım. Saygılar herkese.