• 24-09-2020, 12:12:15
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bak böyle konular açmayın sonra yobazlar toplanıyor biz bir şey diyince hemen banlaniyoruz
    😁😁hay ellerin dert görmesin, aslında moderatörlerden birinin gözleminde herkes bir birine cevap verecek o zaman süper olur genel bi tartışma konusu
  • 24-09-2020, 12:12:27
    #11
    ✨ renas.ai
    Türkiye geçen yılın istatistiklerinde en fazla intihar eylemi olan 100. ülke, ama uçan kuş düşse bunu döndürüp dolaştırıp siyasete çeken bir muhalefet var
  • 24-09-2020, 12:12:52
    #12
    Bir genç olarak benim için tek sıkıntı şuan doların yüksek olması. 7,70 TL'yi gördüm çıldırdım. Yurt dışında milletin alım gücü ne kadar güzel ya çocuk telefon istiyor 1 hafta çalışıp bizim bir asgari ücretle zor aldığımız telefonu tak diye alıyor. Yeni telefon aldım, taksidini nasıl çıkarıcağım ayın sonuna parayı denkleştirebileceğim mi diye düşünüp düşünüp duruyorum. Ekonomi düzelse varya Türkiye çok güzel bir yer olacakta ohooo damat kalkacakta başka biri geçecek koltuğada çok bekleriz çok...
  • 24-09-2020, 12:13:15
    #13
    Standart bir genç için yaşayabilecek ne var ?
    Babası asgari ücret ile çalıştığını varsayalım günlük 20tl harçlık alması için babasının maaşının 4/1 ini vermesi lazım.
    Hadi diyelim babası maaşının çeyreğini harçlık olarak verdi.
    20TL İle ne yapabilir ? neyi yaşayabilir ? kim bu şartlar içinde eğlenerek, hayatın tadını çıkartarak yaşayabilir?
    Yılın 9 ayı okulda 3 ayı da para biriktirip bir telefon, bilgisayar alabilmek için de çalışarak geçiyor.
    Sadece yaşıyoruz hiç bir aktivitemiz yok.
  • 24-09-2020, 12:14:06
    #14
    VeyselEnezoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 milyonda 1 kişi intihar ediyor diye konu açılması saçma
    Hemşeriyiz birde bu cümleleri kurman beni aşırı üzdü
  • 24-09-2020, 12:14:55
    #15
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer o 1 kişi senin kardeşin olsaydı böyle mi derdin yoksa benim kardeşimin intihar etmesine yardımcı olan kişiler kim diye mi sorgulardın !?
    valla ben polemik çıkmasın diye cevap vermedim.ağzına sağlık
  • 24-09-2020, 12:16:41
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KingBoatman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben polemik çıkmasın diye cevap vermedim.ağzına sağlık
    Hocam eğer yanlış bir durum var ise ortada polemik çıkarması onun zararına asıl böyle düşünmesi gerekirken öyle düşünüyorsa empati yeteneği yetersiz demektir, ayrıca teşekkür ederim
  • 24-09-2020, 12:18:13
    #17
    VeyselEnezoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 milyonda 1 kişi intihar ediyor diye konu açılması saçma
    Kusura bakmayın benden yaşça büyüksünüz belli ama bu kadar duygusuzca bir mesaj atacak kadar ne yaşadınız merak ediyorum.
  • 24-09-2020, 12:18:58
    #18
    Kapitalizm Türkiye'nin kanına karıştı artık, Z kuşağı bilinçlenmedikce bu duzen böyle gidecek beyinler dinlerle milliyetçilikle uyuşturulmuş kimse gerçekleri göremiyor. Biz bunlari söyleyince propoganda yapma siyaset yapma diyorlar. Sus sus nereye kadar arkadaşım