Samimiyet neden eşçinsellik gibi görünür oldu
23
●1.355
- 20-10-2008, 01:19:46Kadınla sınırlama lütfen.insan diyelim istersen.çünkü bir cinsi aşağılama gibi algılanıyor bu şekilde ki bu da benim hiç hoşuma gitmez.benim hoşuma gidip gitmemesi sorun değil ama genelde hoşa giden bir tabir değil bence yanlış anlama olur mugentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2008, 13:06:53karşı cinsle yada insanlarla iletişim kuramayanların savunduğu bir fikir olduğundan,
bunu yapabilenlere takılmış boş bir terim..
fazla kaale almayın, durmak yok , iletişime devam
- 20-10-2008, 13:15:45insanlar dar düşüncelerinden dolayı. Kendini değiştirerek bu işe başlayabilirsin diyecem ama ülkemizde 70 milyon insan var, sen ters bir hareket yaparsın 100 kişi varsa o ortamda 90ı yadırgar 10u sana destek çıkar.
İnsanları değiştirmek zor, bazı klişeleşmiş tabular vardır onları yıkmak çok zor. 1ini 2sini 3ünü yıkarsın ama geriye kalan herkes yadırgadıgı için o değiştirdiğin insanlarda onlara uymak zorunda kalır. - 20-10-2008, 18:04:02benim erkek arkadaşlarımın sayısı azdır.mesela arkadaş çevrem genelde zibidi tayfasıydı geçen yıl dershanede,bende onların yanında durupda yolda gördükleri kadınlara/kızlara laf atma,sarkıntılık yapma hikayelerini dinlemekdense kızlarla oturup sohbet ederdim.sonra diger arkadaşların yanına tekrar gittigimde sen nasıl erkeksin,erkek adam bu hikayeleri sever diyorlardı...gelde böyle adamlarla arkadaşlık et.
- 20-10-2008, 19:10:28MisafirBende diyorum KoS benle eskiden buluşurdu. Cafelerde kaçamak yapardık yanlız başımıza. Şimdi niye gelmiyor diye düşünüyordum. Meğersem etraftakilerin gözlerinden rahatsız olmuş. Adın çıkar diyemi korkuyon sevgi pıtırcığı
Kalbinde yer yoksa güzelim. Hiç sorun değil, ayaktada giderim.
Hakkatten dediğinde haklı KoS. Şimdi plan proje yaparken bir cafede el ele tutuşulmamış şekilde, bildiğimiz yan yana iki sandalyeye oturup veya karşılıklı oturup sessiz şekilde konuşulduğunda insanlar garip bakıyor. Birde az kişi varsa, mekanda çalışan kişi 5 dk da bir kafayı uzatıp bakıyor. Zaten bişiler içiyoruz ve lazım olunca söylüyoruz. Tamam ortam içinde sessiz konuşulmazda, konuştuklarımızı tüm cafe duymak zorunda değil
Herkeşmi kendini vebmastır hissediyor kayfede.