Bende diyorum KoS benle eskiden buluşurdu. Cafelerde kaçamak yapardık yanlız başımıza. Şimdi niye gelmiyor diye düşünüyordum. Meğersem etraftakilerin gözlerinden rahatsız olmuş. Adın çıkar diyemi korkuyon sevgi pıtırcığı Kalbinde yer yoksa güzelim. Hiç sorun değil, ayaktada giderim.

Hakkatten dediğinde haklı KoS. Şimdi plan proje yaparken bir cafede el ele tutuşulmamış şekilde, bildiğimiz yan yana iki sandalyeye oturup veya karşılıklı oturup sessiz şekilde konuşulduğunda insanlar garip bakıyor. Birde az kişi varsa, mekanda çalışan kişi 5 dk da bir kafayı uzatıp bakıyor. Zaten bişiler içiyoruz ve lazım olunca söylüyoruz. Tamam ortam içinde sessiz konuşulmazda, konuştuklarımızı tüm cafe duymak zorunda değil Herkeşmi kendini vebmastır hissediyor kayfede.