gentleRain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha acısı, bir kız ve erkek neden arkadaş olamaz sanılır?
Üniversitede kızlarla çok güzel dostluklarım oldu, sevgililerim de oldu. Sevgi bittiğinde çeker gider. Dost kalır.
Bir kadın, eğer salak uyuz değilse kültürlüyse gerçekten süper dost oluyor.
Kadınla sınırlama lütfen.insan diyelim istersen.çünkü bir cinsi aşağılama gibi algılanıyor bu şekilde ki bu da benim hiç hoşuma gitmez.benim hoşuma gidip gitmemesi sorun değil ama genelde hoşa giden bir tabir değil bence yanlış anlama olur mu