benim erkek arkadaşlarımın sayısı azdır.mesela arkadaş çevrem genelde zibidi tayfasıydı geçen yıl dershanede,bende onların yanında durupda yolda gördükleri kadınlara/kızlara laf atma,sarkıntılık yapma hikayelerini dinlemekdense kızlarla oturup sohbet ederdim.sonra diger arkadaşların yanına tekrar gittigimde sen nasıl erkeksin,erkek adam bu hikayeleri sever diyorlardı...gelde böyle adamlarla arkadaşlık et.