• 18-09-2020, 18:10:24
    #1
    arabayla avrupa turu planımız var, almanyaya kadar gideceğiz peki çeşit çeşit ülkelerin otobanlarından geçeceğiz bende biraz hızlı süren birisiyim radara girersek ceza yazarlar mı yazarsalar nasıl ödüyeceğiz?
  • 18-09-2020, 18:11:09
    #2
    Sınırda cezayı ödemeden çıkamazsınız , sınırda cezalar karşınıza çıkıyor

    kapıda ödeme noktasında ödetirler
  • 18-09-2020, 18:12:50
    #3
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınırda cezayı ödemeden çıkamazsınız , sınırda cezalar karşınıza çıkıyor

    kapıda ödeme noktasında ödetirler
    tamamdır teşekkürler konu kilitlenebilir
  • 18-09-2020, 18:13:24
    #4
    Hocam aynılarını Türkiye'ye gelen turistler yaşıyor, adamlar 90 hız sınırından 150 ile geçiyor. Sınırda da paşa paşa ödüyor. Misal Bursa'ya çok Kuveyt'liler gelir.
    1 Kuveyt Dinarı = 24.77TL olduğu için zorlanmadan öderler.
    Benden size tavsiye hızlı gitmeyin ödemeden ülkeden çıkarmazlar, Almanya'da Euro para birimi var dikkatli olun.
  • 18-09-2020, 18:14:54
    #5
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynılarını Türkiye'ye gelen turistler yaşıyor, adamlar 90 hız sınırından 150 ile geçiyor. Sınırda da paşa paşa ödüyor. Misal Bursa'ya çok Kuveyt'liler gelir.
    1 Kuveyt Dinarı = 24.77TL olduğu için zorlanmadan öderler.
    Benden size tavsiye hızlı gitmeyin ödemeden ülkeden çıkarmazlar, Almanya'da Euro para birimi var dikkatli olun.
    almanyada ülkeler arası otobanlarda hız sınırı yokmuş, zaten şehir içinde bilmediğim yolda hız yapmam sağolun hocam
  • 18-09-2020, 18:21:56
    #6
    dev
    Kurumsal Üye
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabayla avrupa turu planımız var, almanyaya kadar gideceğiz peki çeşit çeşit ülkelerin otobanlarından geçeceğiz bende biraz hızlı süren birisiyim radara girersek ceza yazarlar mı yazarsalar nasıl ödüyeceğiz?
    Ceza yerseniz nasil oderim diye dusunmek yerine ceza yiyecek hareketler yapmamanizi oneririm . Ukrayna, Moldova, Romanya, Bulgaristanda arac kullandim. Trafik kurallar cok sert. Eger sehir icinde gidecek iseniz hiz limiti 60 ise 40 ile gidin