SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynılarını Türkiye'ye gelen turistler yaşıyor, adamlar 90 hız sınırından 150 ile geçiyor. Sınırda da paşa paşa ödüyor. Misal Bursa'ya çok Kuveyt'liler gelir.
1 Kuveyt Dinarı = 24.77TL olduğu için zorlanmadan öderler.
Benden size tavsiye hızlı gitmeyin ödemeden ülkeden çıkarmazlar, Almanya'da Euro para birimi var dikkatli olun.
almanyada ülkeler arası otobanlarda hız sınırı yokmuş, zaten şehir içinde bilmediğim yolda hız yapmam sağolun hocam