oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arabayla avrupa turu planımız var, almanyaya kadar gideceğiz peki çeşit çeşit ülkelerin otobanlarından geçeceğiz bende biraz hızlı süren birisiyim radara girersek ceza yazarlar mı yazarsalar nasıl ödüyeceğiz?
Ceza yerseniz nasil oderim diye dusunmek yerine ceza yiyecek hareketler yapmamanizi oneririm . Ukrayna, Moldova, Romanya, Bulgaristanda arac kullandim. Trafik kurallar cok sert. Eger sehir icinde gidecek iseniz hiz limiti 60 ise 40 ile gidin