arabayla avrupa turu planımız var, almanyaya kadar gideceğiz peki çeşit çeşit ülkelerin otobanlarından geçeceğiz bende biraz hızlı süren birisiyim radara girersek ceza yazarlar mı yazarsalar nasıl ödüyeceğiz?