• 18-09-2020, 18:02:55
    #1
    Web Tasarım ve Yazılım
    Video:
    https://youtu.be/XM7hLcGnMWQ

    İlgili Yazı Metni: https://www.aklingolgesi.com/ufolar-...ucan-daireler/
    İçerik Sahibi: @bakmis;
  • 18-09-2020, 18:05:08
    #2
    Uzaya o kadar uydu muydu gönderildikten sonra artık gözümle görsem de inanmam. Gözüm görse beynim var. Uzaylı diye bir şey yok.
  • 18-09-2020, 18:08:15
    #3
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaya o kadar uydu muydu gönderildikten sonra artık gözümle görsem de inanmam. Gözüm görse beynim var. Uzaylı diye bir şey yok.
    "Evrende yalnız olduğumuzu düşünmek, okyanustan sadece bir bardak su alıp ve bu suya bakıp balinalar yok demekle aynı şey." demiş Carl Sagan.
    carl sagan kimdir?
  • 18-09-2020, 18:08:54
    #4
    Kainatta birçok yaratık bulunmakta fakat uzaylılar gerçekten varmı? Belki de cinlerdir!
    Daha çok araştırmak lazım
  • 18-09-2020, 18:09:57
    #5
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Evrende yalnız olduğumuzu düşünmek, okyanustan sadece bir bardak su alıp ve bu suya bakıp balinalar yok demekle aynı şey." demiş Carl Sagan.
    carl sagan kimdir?
    Sınırsız sandığımız belki de sınırsız olan evrende milyarlarca yıl ötedeki yıldızları gezegenleri görüyor ama uzaylı göremiyorsak bu "uzaylı" olmadığı anlamına gelmiyor. Belki de aramızdaki mesafe aşılamayacak kadar uzak.

    https://eksisozluk.com/18-bin-alem--1596823
  • 18-09-2020, 18:10:30
    #6
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaya o kadar uydu muydu gönderildikten sonra artık gözümle görsem de inanmam. Gözüm görse beynim var. Uzaylı diye bir şey yok.
    Dünya uzayda. Otomatik olarak uzaylıyız dostum
    Şaka bi yana koca evren sadece insanlar için yaratıldığını sanmıyorum. Görünür yada görünmez dünyada yada uzayda farklı formlarda varlıklar olması muhtemel bence. Tabi sadece fikir benimki de
  • 18-09-2020, 18:11:59
    #7
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınırsız sandığımız belki de sınırsız olan evrende milyarlarca yıl ötedeki yıldızları gezegenleri görüyor ama uzaylı göremiyorsak bu "uzaylı" olmadığı anlamına gelmiyor. Belki de aramızdaki mesafe aşılamayacak kadar uzak.

    https://eksisozluk.com/18-bin-alem--1596823

    https://www.youtube.com/watch?v=DOTUtrb0WXc
  • 18-09-2020, 18:21:26
    #8
    Bence uzaylılarla aynı boyutta değiliz. Binlerce ışık yılı öteyi gözlemliyoruz ama herhangi bir uzaylı imzasına rastlamıyoruz. Ya da varlar onlar için karıncayızdır. Bize ilgi duymuyorlar.
  • 18-09-2020, 19:02:53
    #9
    Videoyu izlemedim zamanım yok ama makaleye hızlıca göz gezdirdim, işin biraz daha fiziksel boyutuna değinilmiş. Aradığım başlığı göremedim.
    Youtube'da tutmasını istiyor ve biraz daha derinlere girmek istiyorsanız 'Blue Beam Project' kelimesi üzerine araştırma yapın. O zaman daha çok izlenir, izletir.