AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzaya o kadar uydu muydu gönderildikten sonra artık gözümle görsem de inanmam. Gözüm görse beynim var. Uzaylı diye bir şey yok.
Dünya uzayda. Otomatik olarak uzaylıyız dostum
Şaka bi yana koca evren sadece insanlar için yaratıldığını sanmıyorum. Görünür yada görünmez dünyada yada uzayda farklı formlarda varlıklar olması muhtemel bence. Tabi sadece fikir benimki de