Uzaya o kadar uydu muydu gönderildikten sonra artık gözümle görsem de inanmam. Gözüm görse beynim var. Uzaylı diye bir şey yok.
"Evrende yalnız olduğumuzu düşünmek, okyanustan sadece bir bardak su alıp ve bu suya bakıp balinalar yok demekle aynı şey." demiş Carl Sagan.
carl sagan kimdir?