Bence uzaylılarla aynı boyutta değiliz. Binlerce ışık yılı öteyi gözlemliyoruz ama herhangi bir uzaylı imzasına rastlamıyoruz. Ya da varlar onlar için karıncayızdır. Bize ilgi duymuyorlar.