• 13-09-2020, 13:07:48
    #1
    Yakinlarda mahallemize tasinan bir aile(!) keklik besliyor ve küçük bir kafeste keklik beslemenin yasak oldugunu duymuştum bide ticaretini yapiyorlar bu yasak mi yasaksa nereye sikayet edebilirim ?
  • 13-09-2020, 13:09:55
    #2
    Bu İşin Ticareti Var Ama Jandarma Polis Vesaire Yolda Yakalarsa Kekliği Serbest Bırakıyor Diye Duymuştum.
    Ama Ülkemizde Çok Yaygın Eskiler Baya Keklik Besliyor.
  • 13-09-2020, 13:10:36
    #3
    muhammetozakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç adet ? 100 den fazlami
    Seslerinden anladigim kadari ile birkaç tane
  • 13-09-2020, 13:11:06
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakinlarda mahallemize tasinan bir aile(!) keklik besliyor ve küçük bir kafeste keklik beslemenin yasak oldugunu duymuştum bide ticaretini yapiyorlar bu yasak mi yasaksa nereye sikayet edebilirim ?
    Şikayet edip elinize ne geçecek? Güzelce uyarın. Duruma göre şikayet edersiniz.
  • 13-09-2020, 13:12:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kekliği bilmem ama bizim de güzel bir muhabbet kuşumuz var. Yavrucak daha uçamıyor bile. Tırnağını keselim derken sanırım 1,2 milim sanırım fazla kestik. Fazla kesince az da olsa kanadı üzüldük. Diğer ayaklarındaki tırnağı kesmeden vazgeçtik. Bir de banyo sorunu var sanırım. Banyo yaptırmamız gerekiyor mu acaba ?
  • 13-09-2020, 13:12:57
    #6
    Yabani kus beslemek icin izin belgeleri olmasi gerekiyor diye biliyorum. Satışını yapiyorlarsa direkt suç zaten.
  • 13-09-2020, 13:13:26
    #7
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edip elinize ne geçecek? Güzelce uyarın. Duruma göre şikayet edersiniz.
    Ailenin nasil bir aile(!) oldugunu bilseydiniz ayni tepkiyi vermezdiniz. Surekli çevreyi rahatsiz ediyorlar ustelik ailenin bir uyesi fetoden yurtdisina kacmis kahraman gibi cevreye anlatiyorlar
  • 13-09-2020, 13:14:07
    #8
    eti çok lezzetli bildiğim kadarıyla yasak ama 1 yada 2 tane ye kimse bir şey demez.
  • 13-09-2020, 13:23:00
    #9
    belgesi varsa yasak değil yetiştirebilir.
    belge yoksa yasak ama belge almak dilekçeye bakar zor iş değil