Kekliği bilmem ama bizim de güzel bir muhabbet kuşumuz var. Yavrucak daha uçamıyor bile. Tırnağını keselim derken sanırım 1,2 milim sanırım fazla kestik. Fazla kesince az da olsa kanadı üzüldük. Diğer ayaklarındaki tırnağı kesmeden vazgeçtik. Bir de banyo sorunu var sanırım. Banyo yaptırmamız gerekiyor mu acaba ?