Bu İşin Ticareti Var Ama Jandarma Polis Vesaire Yolda Yakalarsa Kekliği Serbest Bırakıyor Diye Duymuştum.
Ama Ülkemizde Çok Yaygın Eskiler Baya Keklik Besliyor.