Yakinlarda mahallemize tasinan bir aile(!) keklik besliyor ve küçük bir kafeste keklik beslemenin yasak oldugunu duymuştum bide ticaretini yapiyorlar bu yasak mi yasaksa nereye sikayet edebilirim ?