Merhaba babaanem hala rahatsiz bu gun kötü olmuş ambulans ile acile gittik hastanede yer yok diyip almadilar eve gönderdiler
Simdi de dedeme bulamis sanirim dedem de bitkin bi durumda 2 si de kronik hasta
Arayinca saglik ekipleri saolsun onlarin hakki odenmez gece gunduz hizmet veriyorlar geldiler dedemi aldilar
Hastanelerde ambulans yok gelen ambulans 1 dk sora geri gidiyor durum o kadar kotu ki ambulansla gelen hastalar pickuplar ile birlikte gidiyor eve
Dedemi de oyle gonderdik
Dedeme test yapildi o teste gore ilaclar yazilacak suan agrikesici sanirim bi de ates dusurucu gibi seyler yazdilar
hastanlerde sokaklarda surekli ambulanslar var durum bize gosterilenden çok daha kötü kendinize ailenize dikkat edin
Kendinize çok dikkat edin dedem de rahatsızlandı
11
●269
- 12-09-2020, 18:03:03Yaşlı insanlar ve kronik hasta. Hastanede yer yok. Bakan %50-%60 doluluk açıklıyor.
Allah şifa versin. - 12-09-2020, 18:44:47eğer yer olsaydı babaanemi alırlardı yalan haber hep daha nereye kadar aklıyla dalga geçecekler milletinLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2020, 18:50:19Keşke artık şu işi ciddiye alsalar/alsak. Aşı bulununcaya kadar sağlıklı insan kalmayacak. Çok geçmiş olsun.