• 12-09-2020, 17:56:25
    #1
    Merhaba babaanem hala rahatsiz bu gun kötü olmuş ambulans ile acile gittik hastanede yer yok diyip almadilar eve gönderdiler

    Simdi de dedeme bulamis sanirim dedem de bitkin bi durumda 2 si de kronik hasta

    Arayinca saglik ekipleri saolsun onlarin hakki odenmez gece gunduz hizmet veriyorlar geldiler dedemi aldilar

    Hastanelerde ambulans yok gelen ambulans 1 dk sora geri gidiyor durum o kadar kotu ki ambulansla gelen hastalar pickuplar ile birlikte gidiyor eve

    Dedemi de oyle gonderdik
    Dedeme test yapildi o teste gore ilaclar yazilacak suan agrikesici sanirim bi de ates dusurucu gibi seyler yazdilar

    hastanlerde sokaklarda surekli ambulanslar var durum bize gosterilenden çok daha kötü kendinize ailenize dikkat edin
  • 12-09-2020, 17:57:35
    #2
    büyük geçmiş olsun
  • 12-09-2020, 17:58:07
    #3
    Olsun gideyimde tatil yapayım nasıl olsa bulaşmaz ............
  • 12-09-2020, 18:00:25
    #4
    Çok çok geçmiş olsun
  • 12-09-2020, 18:02:18
    #5
    Coook gecmis olsun acil şifalar..
  • 12-09-2020, 18:03:03
    #6
    Yaşlı insanlar ve kronik hasta. Hastanede yer yok. Bakan %50-%60 doluluk açıklıyor.
    Allah şifa versin.
  • 12-09-2020, 18:44:47
    #7
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşlı insanlar ve kronik hasta. Hastanede yer yok. Bakan %50-%60 doluluk açıklıyor.
    Allah şifa versin.
    eğer yer olsaydı babaanemi alırlardı yalan haber hep daha nereye kadar aklıyla dalga geçecekler milletin
  • 12-09-2020, 18:45:25
    #8
    Hocam geçmiş olsun. Sizin üzerinizdeki kara bulutlar inşallah dağılır en kısa sürede.
  • 12-09-2020, 18:50:19
    #9
    Keşke artık şu işi ciddiye alsalar/alsak. Aşı bulununcaya kadar sağlıklı insan kalmayacak. Çok geçmiş olsun.