Konu
Kendinize çok dikkat edin dedem de rahatsızlandı
12-09-2020, 18:03:03
#6
LordHaseky
Yaşlı insanlar ve kronik hasta. Hastanede yer yok. Bakan %50-%60 doluluk açıklıyor.
Allah şifa versin.