LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşlı insanlar ve kronik hasta. Hastanede yer yok. Bakan %50-%60 doluluk açıklıyor.
Allah şifa versin.
eğer yer olsaydı babaanemi alırlardı yalan haber hep daha nereye kadar aklıyla dalga geçecekler milletin