Konu
Kendinize çok dikkat edin dedem de rahatsızlandı
12-09-2020, 18:44:47
#7
muraatydn
LordHaseky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaşlı insanlar ve kronik hasta. Hastanede yer yok. Bakan %50-%60 doluluk açıklıyor.
Allah şifa versin.
eğer yer olsaydı babaanemi alırlardı yalan haber hep daha nereye kadar aklıyla dalga geçecekler milletin