Merhaba babaanem hala rahatsiz bu gun kötü olmuş ambulans ile acile gittik hastanede yer yok diyip almadilar eve gönderdiler

Simdi de dedeme bulamis sanirim dedem de bitkin bi durumda 2 si de kronik hasta

Arayinca saglik ekipleri saolsun onlarin hakki odenmez gece gunduz hizmet veriyorlar geldiler dedemi aldilar

Hastanelerde ambulans yok gelen ambulans 1 dk sora geri gidiyor durum o kadar kotu ki ambulansla gelen hastalar pickuplar ile birlikte gidiyor eve

Dedemi de oyle gonderdik
Dedeme test yapildi o teste gore ilaclar yazilacak suan agrikesici sanirim bi de ates dusurucu gibi seyler yazdilar

hastanlerde sokaklarda surekli ambulanslar var durum bize gosterilenden çok daha kötü kendinize ailenize dikkat edin