• 08-09-2020, 18:33:47
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bana bu şekilde ulaşsa whois bilgilerimden felan önce iş sonra para der parasını da ödemem. Öyle her domain kaydettirene mesaj atıp iş yapacak kadar kapitalist bir düzene girdiysen hadi bakalım.

    Millet eşek dimi fiverrda upwork r10 de o kadar iş alıp veriyor güven oluşturuyor para akışında problem olmuyor.
    Bu durum tamamen karakter meselesi, bir başkasına düşünmeden yapabilirsen herkese yapabilme potansiyeliniz var demektir.

    Üzücü bir yorum olmuş sizin adınıza.
  • 08-09-2020, 18:36:22
    #20
    Bana da yazdılar. Satılık site ister misiniz dedim cevap vermedi
  • 08-09-2020, 18:43:40
    #21
    @digiklan; Kardeşim ben yanlış mı düşünüyorum ya mesajları okur musun? Rica etsem bir yorum yapar mısın?
  • 08-09-2020, 19:10:15
    #22
    sakarkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düşüncelerinizi paylaşmayan arkadaşlar olabilir. Gerzek, Salak vb. ithamlar forum diline yakışmamış diye düşünüyorum.
    Önce o dol..andırıcı dedi ama hocam. Bir ticaret insanına daha ağır hakaret küfür var mı?

    Bir de kaç defa açıkladım. Anlamıyor kızdım bende. Elin hintlisi Hindistan da oturacak yasaları çiğneyecek ne de olsa hindistandayım dava aşamazlar diyecek. Ben de diyorum ki bende Türkiye deyim kardeşim.

    Sen Türkiye yasalarını çiğnersen bende paranı ödemeyerek Hindistan yasalarını çiğnerim. Bu da beni dola..ndırcı yapmaz. Aksine vatanını milletini seven biri yapar. Türkiye de ki yasaları çiğneyerek haksız rekabet+ bilumum kvkk suçu işleyen adama buna devam etmemesi gerektiğini öğretir.Daha ne kadar basit ya da açıklayıcı olabilirim yani.
  • 08-09-2020, 19:21:27
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce o dol..andırıcı dedi ama hocam. Bir ticaret insanına daha ağır hakaret küfür var mı?

    Bir de kaç defa açıkladım. Anlamıyor kızdım bende. Elin hintlisi Hindistan da oturacak yasaları çiğneyecek ne de olsa hindistandayım dava aşamazlar diyecek. Ben de diyorum ki bende Türkiye deyim kardeşim.

    Sen Türkiye yasalarını çiğnersen bende paranı ödemeyerek Hindistan yasalarını çiğnerim. Bu da beni dola..ndırcı yapmaz. Aksine vatanını milletini seven biri yapar. Türkiye de ki yasaları çiğneyerek haksız rekabet+ bilumum kvkk suçu işleyen adama buna devam etmemesi gerektiğini öğretir.Daha ne kadar basit ya da açıklayıcı olabilirim yani.
    O sözler bana mı?
  • 08-09-2020, 19:25:55
    #24
    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sözler bana mı?
    Yok hocam prens mi vezir mi nickli olan senle iş yapmayalım kara listeme aldım falan diyor. Ona dedim.
    Tehditvari olarak sorduysan sana da demişim gibi kabul edebilirsin.
  • 08-09-2020, 19:28:15
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam prens mi vezir mi nickli olan senle iş yapmayalım kara listeme aldım falan diyor. Ona dedim.
    Tehditvari olarak sorduysan sana da demişim gibi kabul edebilirsin.
    Ben veya başkası mesele ben değilim hocam. Mesele senin bu platformda özür diliyorum ama çocuk gibi davranman. Karşındaki insana hakaret etme yetkini kimse vermiyor.Hele de küfre kaçan terimleri kullanma yetkisini kimse vermiyor. Seneleriniz geçmiş forumda ama sanırım kendinizi ifade etme ve insanlarla anlaşma konusunda ciddi sıkıntılar yaşıyorsunuz. Çünkü burada bir çok üyenin tepkisini çektiniz bilginiz olsun.Bu derece kaliteli foruma böyle yorumlar yakışmıyor.O mesaj bana özel olsaydı daha farklı yaklaşacaktım bundan emin olabilirsin. 8 yıldır bu forumdayım hakaret etme yetkisini kimse vermiyor size. O yüzden daha fazla gerginlik olmadan,kalp kırmadan bu konunun kapatılıp ve muhattap olunan arkadaşların saygılı ve kibar bir şekilde helalleşmesi daha doğru olacaktır. Kalp kırmaya gerek yok.Dönem birlik olma dönemi
  • 08-09-2020, 19:41:28
    #26
    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben veya başkası mesele ben değilim hocam. Mesele senin bu platformda özür diliyorum ama çocuk gibi davranman. Karşındaki insana hakaret etme yetkini kimse vermiyor.Hele de küfre kaçan terimleri kullanma yetkisini kimse vermiyor. Seneleriniz geçmiş forumda ama sanırım kendinizi ifade etme ve insanlarla anlaşma konusunda ciddi sıkıntılar yaşıyorsunuz. Çünkü burada bir çok üyenin tepkisini çektiniz bilginiz olsun.Bu derece kaliteli foruma böyle yorumlar yakışmıyor.O mesaj bana özel olsaydı daha farklı yaklaşacaktım bundan emin olabilirsin. 8 yıldır bu forumdayım hakaret etme yetkisini kimse vermiyor size. O yüzden daha fazla gerginlik olmadan,kalp kırmadan bu konunun kapatılıp ve muhattap olunan arkadaşların saygılı ve kibar bir şekilde helalleşmesi daha doğru olacaktır. Kalp kırmaya gerek yok.Dönem birlik olma dönemi
    Dola..ndırıcı muamelesi yapan o. Ben de sonra bana *10 hakaret algıladığım şeye *1 hakaret ettim. Ona dola..dırıcı ilan etme yetkisi veriliyor da bana bir iki hafif argo kullanma hakkı mı verilmiyor.

    R10 gayet adil bir forum emin olabilirsiniz. Moderatörler bir yaptırım uygularlarsa zaten bişey demem. Ben suçluymuşum derim. Ama öyle bişey olacağını da sanmıyorum.

    Konudaki amacım bu durumun tepki hem de çok ağır tepki vermenizi ve hintlilere buranın muz cumhuriyeti olmadığını göstermemiz. Burayı sadece üyeler okunuyor,google hızlı index veriyor. Adam bir hintli ona whatsappdan şu ayakkabıyı almak ister misin dediğinde ne yapması gerektiğini bilmeli.

    Bana dol..dırıcı imasında bulunan hariç diğerlerinizin kalbi kırıldıysa özür dilerim tabi.
  • 08-09-2020, 19:57:32
    #27
    Hintli yazılımcılarla çok kez çalıştım çok iş verdim burada 10 dan fazla üyeyle görüştüğümde min 10k cevabı alırken referansı zirvede bir Hintliden yaklaşık 800 850 tl ye denk gelen bir teklif aldım ve EKSİKSİZ bir proje teslim aldım. O gün bugün sürekli her işimi kendisine ve tavsiye ettiklerine yaptırırım.