Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce o dol..andırıcı dedi ama hocam. Bir ticaret insanına daha ağır hakaret küfür var mı?

Bir de kaç defa açıkladım. Anlamıyor kızdım bende. Elin hintlisi Hindistan da oturacak yasaları çiğneyecek ne de olsa hindistandayım dava aşamazlar diyecek. Ben de diyorum ki bende Türkiye deyim kardeşim.

Sen Türkiye yasalarını çiğnersen bende paranı ödemeyerek Hindistan yasalarını çiğnerim. Bu da beni dola..ndırcı yapmaz. Aksine vatanını milletini seven biri yapar. Türkiye de ki yasaları çiğneyerek haksız rekabet+ bilumum kvkk suçu işleyen adama buna devam etmemesi gerektiğini öğretir.Daha ne kadar basit ya da açıklayıcı olabilirim yani.
O sözler bana mı?