• 08-09-2020, 20:03:52
    #28
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu panikle yaşamakta zor.
    Datalar her yerde zaten elin hintlisinin butik açmasına gerek yok.
    WhatsApp önlemleri sağlam bu yüzden SMS gibi tanıtım mesajları göremiyoruz.

    Ayrıca forumda *************** övüp küfür etmekle hoş değil.

    Tamam hocam ya peki ilk gözlük satın almak ister misiniz diyen hintliden gözlük alcam whatsapptan. Size kalsa ülke ekonomisi yokuş aşağı valla. Hintli hepsiburadadan dripship yapıp 20 TL lık gözlüğe usulsüz şekilde whatsappdan satsın. Zaten ticari boyut çeşitlenip artmaya başlayınca cimere şikayet yağar. Onlarda bir şekilde diplomatik veya whatsapp özelinde problemi çözerler. Zaten büyük ticaret siteleri de izin vermez. Ben bişey demiyorum peki. Özür dilerim.
  • 08-09-2020, 20:52:41
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam ya peki ilk gözlük satın almak ister misiniz diyen hintliden gözlük alcam whatsapptan. Size kalsa ülke ekonomisi yokuş aşağı valla. Hintli hepsiburadadan dripship yapıp 20 TL lık gözlüğe usulsüz şekilde whatsappdan satsın. Zaten ticari boyut çeşitlenip artmaya başlayınca cimere şikayet yağar. Onlarda bir şekilde diplomatik veya whatsapp özelinde problemi çözerler. Zaten büyük ticaret siteleri de izin vermez. Ben bişey demiyorum peki. Özür dilerim.
    Hocam talihsiz bir yorum yapmışsın.
    Bir yanlışı başka bir yanlışla düzeltemezsin.
    Benim için önemli olan sözümü tutmaktır.
    Kime söz verdiğimin önemi yoktur. ister hintli ister rus ister amerikalı ister yahudi olsun.
    Ben bir anlaşma yaparsam bir söz verirsem bu sözü tutarım.
    Arkadaşlar doğru bir tepki vermişler.
    Bugün hintliye kızıp parasını vermemeyi söylüorsan, yarın kızdığın herhangi başka bir insan için de benzer şekilde art niyetli davranabilme şüphesi yaratıyorsun.

    Yalan söylemek, insanları kandırmak ya da dol@ndırmak bir protesto, bir tepki, bir ders verme şekli değildir.
    Bu fikirlerini değiştirmeni dilerim.
    Tam tersine şartlar ne olursa olsun, karşındaki adam kim olursa olsun o anlaşmanın şartlarını yerine getirdiyse, sözünü tutmak anlaşmaya sadık olmak insanlığı gereğidir.
  • 09-09-2020, 15:07:40
    #30
    Kimseyi kötülemek istemem ama hintliler spagetti kod yazıyor.
    Geçen R10'dan bir müşterim Hintlilerin yazdığı Angular ve NodeJS ile yazılmış paneli için ek geliştirmeler istedi. Kodlara girdim ve bir daha çıkamadım Çok kötüydü