Bu panikle yaşamakta zor.
Datalar her yerde zaten elin hintlisinin butik açmasına gerek yok.
WhatsApp önlemleri sağlam bu yüzden SMS gibi tanıtım mesajları göremiyoruz.
Ayrıca forumda *************** övüp küfür etmekle hoş değil.
Tamam hocam ya peki ilk gözlük satın almak ister misiniz diyen hintliden gözlük alcam whatsapptan. Size kalsa ülke ekonomisi yokuş aşağı valla. Hintli hepsiburadadan dripship yapıp 20 TL lık gözlüğe usulsüz şekilde whatsappdan satsın. Zaten ticari boyut çeşitlenip artmaya başlayınca cimere şikayet yağar. Onlarda bir şekilde diplomatik veya whatsapp özelinde problemi çözerler. Zaten büyük ticaret siteleri de izin vermez. Ben bişey demiyorum peki.
Özür dilerim.