Yok hocam prens mi vezir mi nickli olan senle iş yapmayalım kara listeme aldım falan diyor. Ona dedim.
Tehditvari olarak sorduysan sana da demişim gibi kabul edebilirsin.
Ben veya başkası mesele ben değilim hocam. Mesele senin bu platformda özür diliyorum ama çocuk gibi davranman. Karşındaki insana hakaret etme yetkini kimse vermiyor.Hele de küfre kaçan terimleri kullanma yetkisini kimse vermiyor. Seneleriniz geçmiş forumda ama sanırım kendinizi ifade etme ve insanlarla anlaşma konusunda ciddi sıkıntılar yaşıyorsunuz. Çünkü burada bir çok üyenin tepkisini çektiniz bilginiz olsun.Bu derece kaliteli foruma böyle yorumlar yakışmıyor.O mesaj bana özel olsaydı daha farklı yaklaşacaktım bundan emin olabilirsin. 8 yıldır bu forumdayım hakaret etme yetkisini kimse vermiyor size. O yüzden daha fazla gerginlik olmadan,kalp kırmadan bu konunun kapatılıp ve muhattap olunan arkadaşların saygılı ve kibar bir şekilde helalleşmesi daha doğru olacaktır. Kalp kırmaya gerek yok.Dönem birlik olma dönemi