• 05-09-2020, 17:30:56
    #1
    Arkadaşlar merhaba 1 ay önce DJI Mavic 2 Air aldım. Trabzon'da gayet güzel uçuş ve çekim yapıyordum fakat İstanbul'da her yer uçuşa yasak bölge. Amatör İha ehliyetim var Drone'um kayıtlı fakat uçuşa yasak bölge olduğu için sghm üzerinden izin de alamıyorum form doldurun diyor. Formu göndereceğim yer belli değil. Ne yapmam gerekiyor ?
  • 05-09-2020, 17:38:06
    #2
    hocam kaldır dronu uçsun ben parkta uçuruyorum
  • 05-09-2020, 17:41:17
    #3
    Bu konuda yasak getirmeleri güzel olmuş bir ara binanın önünde uçan bir drone görüyordum 21. kattayım burada da mı rahat yok diyip aşağı inip uçuranı bulmayı dahi düşündüm...
  • 05-09-2020, 17:43:23
    #4
    tam olarak nerde oturuyorsunhz detaylı semt olarak bilgi verirseniz yer önerebilirim.
  • 05-09-2020, 17:59:53
    #5
    Benim gibi askeriyenin yanında uçurup gözaltına alınmayın da :d akşama kadar dronu incelemistiler görüntü yoktu Allah'tan
  • 05-09-2020, 18:12:31
    #6
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibi askeriyenin yanında uçurup gözaltına alınmayın da :d akşama kadar dronu incelemistiler görüntü yoktu Allah'tan
    Geçmiş olsun dostum drone'u geri verdiler mi nasıl bir süreç işledi.
    idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam olarak nerde oturuyorsunhz detaylı semt olarak bilgi verirseniz yer önerebilirim.
    Anadolu yakasındayım Ümraniye,Üsküdar yakınlarında uçuracağım. Sahilde uçurmak için izin almak istiyordum.
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kaldır dronu uçsun ben parkta uçuruyorum
    Mahallede ben de uçuruyorum öyle ama sahilde falan sıkıntı çıkar diye kaldırmıyorum.
  • 05-09-2020, 18:15:59
    #7
    onurc4kir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun dostum drone'u geri verdiler mi nasıl bir süreç işledi.
    ağırlığını ölçüp kamerasına bakıp ifade alıyorlar. ilk defa olduğu ve ağırlığı yasal sınırın altında olduğu için bir kereliğine affettik demiştiler. ağırlığı hobi sınırın üzerinde olsa direk yazacaktılar ama cezayı.
  • 05-09-2020, 18:18:32
    #8
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağırlığını ölçüp kamerasına bakıp ifade alıyorlar. ilk defa olduğu ve ağırlığı yasal sınırın altında olduğu için bir kereliğine affettik demiştiler. ağırlığı hobi sınırın üzerinde olsa direk yazacaktılar ama cezayı.
    Ağırlık 500 gramın altında olduğu için yırtmış olabilirsin. 500 gramın üstünde olsaydın başın bayağı ağırırdı tahminimce. Çünkü o zaman bu yasakları bildiğini varsayarak işleme alıyorlar.