ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ağırlığını ölçüp kamerasına bakıp ifade alıyorlar. ilk defa olduğu ve ağırlığı yasal sınırın altında olduğu için bir kereliğine affettik demiştiler. ağırlığı hobi sınırın üzerinde olsa direk yazacaktılar ama cezayı.
Ağırlık 500 gramın altında olduğu için yırtmış olabilirsin. 500 gramın üstünde olsaydın başın bayağı ağırırdı tahminimce. Çünkü o zaman bu yasakları bildiğini varsayarak işleme alıyorlar.