Geçmiş olsun dostum drone'u geri verdiler mi nasıl bir süreç işledi.
ağırlığını ölçüp kamerasına bakıp ifade alıyorlar. ilk defa olduğu ve ağırlığı yasal sınırın altında olduğu için bir kereliğine affettik demiştiler. ağırlığı hobi sınırın üzerinde olsa direk yazacaktılar ama cezayı.