Arkadaşlar merhaba 1 ay önce DJI Mavic 2 Air aldım. Trabzon'da gayet güzel uçuş ve çekim yapıyordum fakat İstanbul'da her yer uçuşa yasak bölge. Amatör İha ehliyetim var Drone'um kayıtlı fakat uçuşa yasak bölge olduğu için sghm üzerinden izin de alamıyorum form doldurun diyor. Formu göndereceğim yer belli değil. Ne yapmam gerekiyor ?