Benim gibi askeriyenin yanında uçurup gözaltına alınmayın da :d akşama kadar dronu incelemistiler görüntü yoktu Allah'tan
Geçmiş olsun dostum drone'u geri verdiler mi nasıl bir süreç işledi.
tam olarak nerde oturuyorsunhz detaylı semt olarak bilgi verirseniz yer önerebilirim.
Anadolu yakasındayım Ümraniye,Üsküdar yakınlarında uçuracağım. Sahilde uçurmak için izin almak istiyordum.
hocam kaldır dronu uçsun ben parkta uçuruyorum
Mahallede ben de uçuruyorum öyle ama sahilde falan sıkıntı çıkar diye kaldırmıyorum.