ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gibi askeriyenin yanında uçurup gözaltına alınmayın da :d akşama kadar dronu incelemistiler görüntü yoktu Allah'tan
Geçmiş olsun dostum drone'u geri verdiler mi nasıl bir süreç işledi.
idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam olarak nerde oturuyorsunhz detaylı semt olarak bilgi verirseniz yer önerebilirim.
Anadolu yakasındayım Ümraniye,Üsküdar yakınlarında uçuracağım. Sahilde uçurmak için izin almak istiyordum.
fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kaldır dronu uçsun ben parkta uçuruyorum
Mahallede ben de uçuruyorum öyle ama sahilde falan sıkıntı çıkar diye kaldırmıyorum.