• 02-09-2020, 15:19:08
    #19
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede bu kadar sorun varken bizim milletin ekonomi konusundaki tek eleştirisi araba alamıyoruz düzeyini geçmiyor.
    Demek hükümet ÖTV'yi düşürse arabayı daha ucuza alabilseniz herşey güllük gülistanlık olacak )))
    Bu kadar bilinçsiz ve neyi protesto etmesi gerektiğini bilmeyen bir toplum olduğumuz müddetçe bu şekilde yaşamayı hakediyoruz.
    Ben protesto etmiyorum sadece bir derdimi değerli r10 üyeleri ile paylaştım. insanın bir gece tüm hayalleri yıkılmasının ne kadar zor olduğunu bilmiyorsunuz sanırım. Ben ülkenin ekonomisiyle ilgili yada her hangi bir sorunuyla ilgili yorumla bulunmadım. Okuduğunuzu anlamıyorsanız bir daha okuyun bir daha okuyun.
  • 02-09-2020, 15:26:01
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu pandemi sürecinde bile tüm oteller doluyorsa ekonomi kötü diyene ağzına kürekle vurun
    Konuyu siyasete çekme amacınız nedir ?

    @Coskun; Konuyu kapatın lütfen böyle insanlarla derdimizi paylaşanda kabahat
  • 02-09-2020, 15:33:28
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben protesto etmiyorum sadece bir derdimi değerli r10 üyeleri ile paylaştım. insanın bir gece tüm hayalleri yıkılmasının ne kadar zor olduğunu bilmiyorsunuz sanırım. Ben ülkenin ekonomisiyle ilgili yada her hangi bir sorunuyla ilgili yorumla bulunmadım. Okuduğunuzu anlamıyorsanız bir daha okuyun bir daha okuyun.
    Senin sorunun ekonomik ve siyasi.
    Ve bu durumu protesto etmeden bu konuyu açtıysan zaten alınan karar doğruymuş demektir.
    İnsanlar memnun olmadıkları kararları protesto eder bu kararlara tepki gösterirler.
    Bir de konuyu kendin kapatabilirsin.
    Neden bu forumda Coşkunu bu kadar sık etiketliyor insanlar bilmiyorum.
  • 02-09-2020, 15:35:03
    #22
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana düşmez değil mi milletin aldığı, kazandığı parayı sorgulamak ve genelleme yapmak?
    yok pardon sizin gibi düşünenlere düşer dimi muhatabım değilsin hadi kolay gelsin
  • 02-09-2020, 15:36:00
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok pardon sizin gibi düşünenlere düşer dimi muhatabım değilsin hadi kolay gelsin
    Bana muhattaplık şansı vermediğin için teşekkür ederim
  • 02-09-2020, 15:36:40
    #24
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana muhattaplık şansı vermediğin içi teşekkür ederim
    troller başkalarına trol der
  • 02-09-2020, 15:38:21
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    troller başkalarına trol der
    Profile bakınca anlaşılıyor kimin trol olduğu
  • 02-09-2020, 15:38:42
    #26
    Sizene adamın kaç k lık araba aldığından? Parası var alır SİZENE?
  • 02-09-2020, 15:40:03
    #27
    serocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizene adamın kaç k lık araba aldığından? Parası var alır SİZENE?
    peki kardeşim sana ne kimin ne yazdığından