Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben protesto etmiyorum sadece bir derdimi değerli r10 üyeleri ile paylaştım. insanın bir gece tüm hayalleri yıkılmasının ne kadar zor olduğunu bilmiyorsunuz sanırım. Ben ülkenin ekonomisiyle ilgili yada her hangi bir sorunuyla ilgili yorumla bulunmadım. Okuduğunuzu anlamıyorsanız bir daha okuyun bir daha okuyun.
Senin sorunun ekonomik ve siyasi.
Ve bu durumu protesto etmeden bu konuyu açtıysan zaten alınan karar doğruymuş demektir.
İnsanlar memnun olmadıkları kararları protesto eder bu kararlara tepki gösterirler.
Bir de konuyu kendin kapatabilirsin.
Neden bu forumda Coşkunu bu kadar sık etiketliyor insanlar bilmiyorum.