digiklan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ÖTV Zammı
29
●872
- 02-09-2020, 15:19:08Ben protesto etmiyorum sadece bir derdimi değerli r10 üyeleri ile paylaştım. insanın bir gece tüm hayalleri yıkılmasının ne kadar zor olduğunu bilmiyorsunuz sanırım. Ben ülkenin ekonomisiyle ilgili yada her hangi bir sorunuyla ilgili yorumla bulunmadım. Okuduğunuzu anlamıyorsanız bir daha okuyun bir daha okuyun.
- 02-09-2020, 15:26:01Konuyu siyasete çekme amacınız nedir ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coskun; Konuyu kapatın lütfen böyle insanlarla derdimizi paylaşanda kabahat - 02-09-2020, 15:33:28Senin sorunun ekonomik ve siyasi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve bu durumu protesto etmeden bu konuyu açtıysan zaten alınan karar doğruymuş demektir.
İnsanlar memnun olmadıkları kararları protesto eder bu kararlara tepki gösterirler.
Bir de konuyu kendin kapatabilirsin.
Neden bu forumda Coşkunu bu kadar sık etiketliyor insanlar bilmiyorum. - 02-09-2020, 15:35:03yok pardon sizin gibi düşünenlere düşer dimi muhatabım değilsin hadi kolay gelsinType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2020, 15:36:00Bana muhattaplık şansı vermediğin için teşekkür ederimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2020, 15:36:40troller başkalarına trol derType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2020, 15:38:21Profile bakınca anlaşılıyor kimin trol olduğuMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2020, 15:40:03peki kardeşim sana ne kimin ne yazdığındanserocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle