digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkede bu kadar sorun varken bizim milletin ekonomi konusundaki tek eleştirisi araba alamıyoruz düzeyini geçmiyor.
Demek hükümet ÖTV'yi düşürse arabayı daha ucuza alabilseniz herşey güllük gülistanlık olacak )))
Bu kadar bilinçsiz ve neyi protesto etmesi gerektiğini bilmeyen bir toplum olduğumuz müddetçe bu şekilde yaşamayı hakediyoruz.
Ben protesto etmiyorum sadece bir derdimi değerli r10 üyeleri ile paylaştım. insanın bir gece tüm hayalleri yıkılmasının ne kadar zor olduğunu bilmiyorsunuz sanırım. Ben ülkenin ekonomisiyle ilgili yada her hangi bir sorunuyla ilgili yorumla bulunmadım. Okuduğunuzu anlamıyorsanız bir daha okuyun bir daha okuyun.